
Akumulatory YUASA Japan Gdańsk
Akumulatory CONVENTIONAL ( zwykłe )
Akumulatory motocyklowe Yuasa CONVENTIONAL zostały zaprojektowane tak, aby były odporne na wibracje korozję oraz aby dostarczały wysokiej mocy rozruchowej.
Wysoka jakość produkcji sprawia, że baterie są uważane za najlepsze w swojej klasie. Zachowują dobre właściwości w złych warunkach pogodowych. akumulatory są wytrzymałe, solidne i niezawodne, Jeżeli potrzebujesz takiej baterii wybierz akumulator YUASA Japan ! Cechy baterii konwencjonalnych – oraz wszystkich baterii z linii. Opatentowane separatory wpływają na wysoką moc rozruchową akumulatora. Konstrukcja cel zapewnia maksymalną moc. Zwiększona odporność na korozję, dłuższa żywotność baterii. Polipropylenowe wieko i pojemnik odporne na uszkodzenia gaz, olej, uderzenia. Fabrycznie zgrzewane baterie są odporne na wycieki i korozję.
- Opatentowane separatory wpływają na wysoką moc rozruchową akumulatora.
- Konstrukcja cel zapewnia maksymalną moc.
- Zwiększona odporność na korozję, dłuższa żywotność baterii.
- Polipropylenowe wieko i pojemnik odporne na uszkodzenia gaz, olej, uderzenia.
- Fabrycznie zgrzewane baterie są odporne na wycieki i korozję.
Akumulatory YUMICRON ( wzmocnione )
Akumulatory YuMicron mają jedną poważną zaletę. Wysokiej jakości technologia wykonania separatorów pozwala na zainstalowanie podwójnych płyt na każdą celę, co daje 30% poprawę właściwości rozruchowych. Większa moc baterii YUMICRON Większa moc ma istotny wpływ na rozruch maszyn z silnikami wysokoprężnymi. Akumulatory YUMICRON gwarantuje dodatkową moc i łatwiejszy start.
Akumulatory MAINTENANCE FREE ( AGM )
Absorbed Glass Mat (AGM) Zaawansowana technologia produkcji baterii stosowana do produkcji baterii bezobsługowych, eliminuje zjawisko ubywania elektrolitu. Bateria napełniona elektrolitem jest szczelnie zamknięta – nie trzeba uzupełniać jej wodą ani mierzyć poziomu elektrolitu.
Dodatek wapnia, w bateriach AGM pozwala osiągać im trzykrotnie lepsze charakterystyki niż akumulatory konwencjonalne na bazie antymonu. Zapewnienie wolniejszej utraty pojemności przez baterie w stanie spoczynku, wymaga zimowego podtrzymania. Aby utrzymać fabryczną świeżość bateria AGM jest transportowana na sucho z dołączonym pojemnikiem elektrolitu. Uruchomienie następuje na krótko przed instalacją akumulatora. Szczelnie zamknięta, raz napełniona elektrolitem bateria AGM , staje się całkowicie bezobsługowa. Jest szczelnie zamknięta, kwas zostaje zaabsorbowany przez specjalny separator płyt, nie musimy się martwić o żadne wycieki kwasu, który może uszkodzić.